جایگاه امانت داری در کسب و کارایماژ
امروزه امانت داری در تمامی حرفهها به ویژه در کسب و کار جایگاه راهبردی یافته است. امانت داری از مهمترین توقعات افراد در تعامل شغلی است. عناصر محیط یک سازمان بر اساس امانت داری نهادینه شده در آن سازمان به آن اعتماد میکنند. مشتریان، کارکنان، تأمین کنندگان و همهی صاحبان حق در تعامل با سازمانهای کسب و کار بر امانت داری سازمان در قبال اموال، اسرار، اطلاعات، برند. و سایر شوؤن حرفهای اهمیت میدهند. به همین دلیل در منشور اخلاقی سازمانها و عهدنامهی اخلاقی صاحبان حِرّف و مشاغل امانت داری اصل مهم و جهان شمولی است.
همکاری عناصر محیط داخلی و بیرونی سازمان با آن بر اساس الگوی سرمایه گذاری انجام میشود و سرمایه گذاری صرف کردن کنونی سرمایه به امید بازدهی سود در آینده است و لذا سرمایه گذاری از خطر پذیری برخوردار است. آنچه معقولیت خطر پذیری را تأمین میکند، خصلت امانت داری سازمان است که در فرهنگ سازمانی آن نهادینه گردد. بنابراین، امانت داری سبب اعتماد آفرینی میشود و اعتماد آفرینی رمز و راز موفقیت در کسب و کار است.
در کنار کادر مجرب ایماژ می توانید بغییر کیفیت و قیمت مناسب از اسرار کارهای خود اطمینان حاصل کنید.